sobota, 13 lipca 2013

Babcina cukiernica , sweet home, pierścienie itd


Pierwsze koty za płoty ...
SALE - Start :)
Pierwsze cacuszka miały pojawić się wczoraj ,
nie udało się z przyczyn technicznych ...
Więc z jednodniowym poślizgiem ,
dziś zaczynamy wyprzedaż :)




Romantyczna , babcina cukiernica w kształcie kielicha . 
Ma dla mnie wartość emocjonalną , w związku z czym -
mam tutaj spory problem z wyceną , więc jeśli jesteście zainteresowani piszcie.


Dzbanek na mleko Sweet Home 
dostępne 3szt. 
cena 9 zł.

SPRZEDANE !


Czara , czerpak , dzbanek ???
W każdym razie - Na gorąca czekoladę :)
dostępne 3szt.
cena 20zł.

ZOSTAŁA 1SZT.



Drewniane pierścienie do serwetek.
Idealne do wnętrza w stylu skandynawskim
4szt.
cena 18zł.


Na dziś to tyle :)
Jeśli coś Was zainteresowało piszcie ...
pracowniaajm@gmail.com

A OTO KOLEJNE CUDEŃKA :)
przeurocze miętowe nerki , pastelowe kubeczki, słoneczna osłonka itd.
NIEBAWEM POJAWIĄ SIĘ NA BLOGU




Zapraszam :) 

4 komentarze:

  1. Oooo już sie nie mogłam doczekac :)

    jak duż jest dzbanek na mleko ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie interesuje cukiernica, ale proszę Ty ją wyceń:) Bo wiesz....ja chcę jak najtaniej:) iszart@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze :) , poszperam troche w sieci i dam znać na maila . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń